25 september 2021

Goodcamp steekt queer WK wielrenners een hart onder de riem

Leuven zag tijdens het WK wielrennen banners verschijnen met de vraag “Who dares to wear the real rainbow jersey?”.

De campagne wordt geclaimd door Goodcamp, een pop-up communicatiebureau gevestigd in Leuven. Hun boodschap is duidelijk: durven pronken met de echte regenboog, een symbool van de LGBTI+ community.

Het was een bewogen week voor de LGBTI+ community. Wel Jong Niet Hetero klaagde de verlaging in subsidies aan en donderdag werd Bi Visibility Week gevierd. Wat dat met het WK wielrennen te maken heeft? Daar komt Goodcamp bij kijken.

Dit tijdelijke communicatiebureau kwam met een duidelijke boodschap: wie durft er de echte regenboogtrui te dragen? Volgens Goodcamp is de regenboog op het winnaarstruitje geen echte regenboog. Met hun slogan roept het communicatiebureau de wielrenners op om het taboe rond LGBTI+ te breken. Ze dagen wielrenners uit om hun echte kleuren te laten zien.

Goodcamp is een Leuvens pop-up communicatiebureau, onder de vleugels van Bridgeneers, dat tot midden december 2021 campagnes uit de grond stampt die te maken hebben met mentale gezondheid en het breken van taboes.
Video afspelen

Goodcamp

Bridgeneers – handelsnaam van
Absoluut BV, Absoluut Zulu BV
& Lake Nimble BV
Remytoren, Vaartdijk 3, bus 601
3018 Leuven | Belgium

Breaking Conversations

Goodcamp is een Leuvens pop-upcommunicatiebureau, onder de vleugels van Bridgeneers, dat tot midden december 2021 campagnes uit de grond stampt die te maken hebben met mentale gezondheid en het breken van taboes. Als pop-upbureau is Goodcamp per definitie tijdsgebonden. Aarzel dus niet om ons te contacteren!